Trip to your heart

HEJ. Det där med högskoleprovet gick ju sådär...
Hade en djävulsk natt med armen, var vaken ca halv 2-4.
Gjorde verkligen allt för att det skulle bli bättre, men inget hjälpte.
Så jag försov mig, lyckades slå av 4 larm i sömnen!?!

Nu taggar jag för ikväll ist och blickar framåt. JATACK.
Tacos, utgång och älskade saknade vänner. Hur bra som helst!!!!

Klockan halv 5 ca kommer Erik hit! Då ska vi föra lite ihop, och prata skit.
Erik borde öva på det sistnämnda. Sen vidare för mat osv hos Alexander. 

För övrigt har mitt hår börjat bli JÄTTE rakt bara av att jag blåser det.
Kan ha att göra med att jag har börjat köpa bra prudukter + en bra hårblås.
Titta bara på bilden nedan, jag har BARA blåst det.


Och då brukar det vara ett stort burr. Ni som sett det vet vad jag menar!!!
Osminkad i en ALLDELS för stor hockeydress!
Men alla vet ju redan att jag är "Born to play", frågan är med vad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0