Girls night

Hej Lördag! Idag är en fin dag, med sol och plusgrader.
Hur lycklig blir man inte av det? FRUKTANSVÄRT LYCKLIG. 

Planerna för kvällen är tjejkväll hos mig. Kommer bli grymt!
Vi blir 8 tjejer i min Lägenhet på 40 kw. 

Vi ska;
- Käka god mat (vad är dock oklart)
- Mysa (kommer dock ej rymmas i min soffa)
- Skratta högt
- Dansa asset av oss
- Prata massa oväsentlig skit
- Gå ut på All-star och leva rövare

Precis sådär som tjejkvällar ska vara!!!
Alla är taggade till tusen, och det kan man inte annat än älska ♥

Tumblr_kqrqz3phfl1qa1onmo1_400_large

Nu måste jag slänga mig i duschen och styra upp mig själv.
TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA

Har tagit fram min kamera, så bilder måste det bli.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med tjejkväll!

2011-02-26 @ 23:41:45
URL: http://johannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0