I got a man in my closet

Vad skulle jag göra utan mitt älskade Kaffe?
Jo, jag skulle ha panik!! Precis som igår då jag insåg att det var slut.
Tur att jag åtgärdade problemet genom att igår gå ner på ICA.

Har sovit länge både igår och idag. Ca 12 timmar per natt.
Kan kanske ha att göra med de tunga pillren jag tvingats trycka?!
Min arm har inte varit snäll, men som man bäddar, får man ligga.


Berättade jag föresten att min kära vän slet sönder mitt linne förra helgen.
Precis innan taxin kom och skulle köra oss till utestället. Ganska komiskt!
Det löste sig dock, jag slapp gå i bara BH som tur var.

Vila i frid kära linne, haha ♥



Jag kanske borde ringa mannen i garderoben?

Kommentarer
Postat av: hemligt

Får jag chans på dig ? P.s. du är sexig

2011-02-24 @ 15:26:36
Postat av: S

Hallå skriv mer blogg kvinna, jag har ju inget att läsa juuuuuuuu !!!!

2011-02-25 @ 14:05:08
URL: http://sannebrostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0