Zero game feeling

HEJ FREDAG ♥ Du är så välkommen!

Idag har jag sprungit på stan med idioter som har noll i spelförståelse!!!!!
SJUKT IRITERANDE KAN JAG LOVA.

Lunchade även med Ellen och Alexander på Waynes, mums!
Sen blev det handlat på Systemet, ICA, Make Up Store och T-shirt Store.
Och om man bara har en arm, och ska gå hem med hundra kilo (typ) kan
ni ju förstå hur glad jag var... Testa bära fem kassar på en arm.

Min dag har kanske inte varit perfekt. Min arm har testat mitt tålamod.
Har haft sjukt ont hela dagen, och känt mig mer handikappad än vanligt. 

Sen har ju min dator samt Internet också testat mitt tålamod i sinne!!!
Funderade för någon minut på att slänga ut skiten från balkongen, åhhhh. 



NEJ, nu ska jag slänga mig in i duschen och bli männsika igen.
Sen åker mjukisdressen på och Fredagsmys.
ÄLSKA(äntligen något positivt).

ps. Är du nöjd nu Sanne? OCH DU, sköt din egen blogg bättre vaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0