For you I would do it thousand time's

HELT SJUKT, att jag vaknat tidigt både igår och idag!
Visserligen har jag somnat vid 23.00, men det brukar jag.
Och vanligtvis sover jag minst till 11.00 ?!

Jag tror att det kan ha med resan att göra, att jag är spänd.
Samt att jag kanske är utvilad trotts allt, för en gång skull.

Idag står barnkalas på Schemat, jag ska vara lekledare på Leos.
Alltså Leklandet Leo, med det stora Lejonet som barn älskar.
Kan bli spännande!! (Vi får se hur många ungar som kommer gråta).
Förhoppningsvis ingen, så allt blir så bra som möjligt.

Annars ska jag endast ner på stan och köpa mig en ny navelpercing.
Som jag kan ha och blinga med i utlandet!! Tack L ♥ för hålet i naveln.
(Jaa, jag betalade ju faktist inte det själv, hihi).



Såhääääär glad är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0