Home again

HEJ! Nu är jag hemma igen, och det känns skönt.
Har haft det bra i Thailand, men massor med regn tyvärr.
Och därför är inte brännan den bästa, men lite har jag lyckst få. 



Annars försöker jag nu bli av med mitt Jetlag, vilket inte vill ge sig.
Vaknade 6 imorse och var hur pigg som helst, kunde inte somna om.
Och jaa, här sitter jag vaken sen 6. (Thailand är 6 timmar före).
Så när jag vaknade imorse var klockan enligt min kropp 12.

Snart ska jag blåsa håret och fixa till mig lite.
Klockan 12 väntar lunch nere på stan med Liza och Julia!
Ska bli trevligt med massa tjejsnack, och god svensk mat.
Sen blir det även lite shopping, har lagt undan lite saker.


På-åter-skrivande ♥

Kommentarer
Postat av: S

Vaddå inte blivit brun ??????

2011-03-25 @ 17:42:58
URL: http://sannebrostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0