Thank you

HEJ! Jag är inte död, det har bara varit gaaanska mycket.

Söndgas kväll åkte jag in på aktuen, för min mage dödade mig.
Jag fick några sprutor i magen och blev hög och illamående. 
Efter 6 timmar fick jag bege mig hemmåt... Natten gick okej.

Men sen började helvetet om, och jag åkte in igen på Måndag.
Så det är där jag har varit, blev utskriven igår kväll(Onsdag).
Och jag är sååå tacksam för att det inte var något allvarligt!

Idag har jag sprungit på stan, samt packat och städat i sinne!
Nu är det nära, Thailand på Söndag och en dröm går i uppfyllelse.
JAG ÄR SÅ TAGGAD, helt sjukt. OCH NERVÖS, BLÄÄÄ.

Jag köpte en stor rosa resväska idag, som jag typ rymmer mig själv i.
Men har bara packat i "ena sidan" av den. Så har massa plats över.

Bjuder på en bild från tjejfesten. 



Nu ska jag gå och slänga en massa sopor och glasfalskor.

/Tacksam jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0