I guess now I'm just stupid

Hej och hå.
Idag firar jag och min arm 1 år sedan olyckan.
Inte för att det är något jag egentligen vill fira?!?

Och åren dom går, imorgon blir lilla jag 22. Hur ska det gå?!
Måste påstå att mina glansdagar helt klart är över... buhu!
Nu kan jag inte längre skylla på att jag är "ung och dum".
Nu är jag väl bara dum antar jag?!

Ikväll har jag tillbringat min tid i köket, och bakat tårta och chokladbollar.
(Jaa, förlåt pappa. Det heter ju negerbollar om man frågar dig!)
Viktigt det där, att jag inte får kalla dem chokladbollar, för min far.

Tror iaf att det blir succé, och om inte blir det mer till mig!
(Ops, glömde min fatcamp!!!) Fy på mig.



Med en "fin" bild på mig (med ett grönt och ett blått öga??) säger jag:
GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0